İçecekleri soğutmak için kullanılan buz küplerini ufak dokunuşlarla hem görüntüsünü hem tadını değiştirebilirsiniz. Soda, gazoz, çay, su ya da kokteyler bu buzlarla çok şık oluyor.






Buz küplerini hazırlamak için taze nane yapraklarına ihtiyacınız var. Meyve olarak yeşil elma, çilek, nar taneleri olabileceği gibi arzu ettiğiniz, kullanıldığı yere yakışacak diğer meyveler de olabilir. Limon ve nane ikiisi en çok kullanılan. Ben limon  ve yeşil elmalı olarak hazırladım .Buz kalıplarını su ile doldurmadan önce nane yaprağı ve dilim kestiğiniz limon, yeşil elma dilimlerini yerleştirip, üzerine su koyup dondurdum..










Hazırladığınız buz küplerini kalıplardan çıkartıp buzdolabı poşetlerinde kullanılma zamanlarına kadar saklayabiliyorsunuz.


Afiyet olsun.
2 Responses
  1. Adsız Says:

    Vermiş olduğunuz tarifler çok güzel denedim , vişneli likörünüzü deneyeceğim sonucu merak ediyorum , başarılarınızın devamını dilerim.
    Tuba NUHOĞLU


  2. Teşekkürler.Sizinde elinize sağlık Tuba Hanım.