Doğrusunu bulmak için bütün tarifleri denedim. Bazısı tutmadı, bazısı güzel olmadı. Biraz ondan, biraz bundan alarak bu tarifi çıkarttım. İster soğuk yiyin, ister sıcak bence güzel.









2 su bardağı haşlanmış nohut
1 adet soğan
2 diş sarımsak
1 adet yumurta
1/3 su bardağı galeta unu
1 çay kaşığı toz kişniş
1 çay kaşığı kimyon
Tuz
Karabiber
Pul biber
Kızartmak için sıvı yağ

Nohutu bir gece önceden ıslatın. Haşlayın. Suyunu süzün. Mutfak robotunun içine soğanı ve sarmısakları koyup çok küçük parçalayın. Haşlanmış nohutları ilave ederek nohutların da ezilmesini sağlayın. Baharatları, yumurta ve galeta ununu da ekleyerek karıştırın Elinizle, kalın olmayan yuvarlak köfteler hazırlayın. Derin bir tavada yağı kızdırın. Köfteleri altın sarısı olana dek kızartın. Yağın fazlasını almak için kağıt havlu üzerine alın.

Afiyet olsun.

4 Responses
  1. Adsız Says:

    Canım ellerine sağlık!Hem tariflerle hem de blogunla döktürmüşsün yine :)


  2. Adsız Says:

    Bu sayfada gördüğünüz tariflerin hepside denenmiş, hatta denemekten de öte defalarca yapılmış lezzetlerdir.
    Tüm hanımların bu sayfadan çok yararlanacağını düşünüyorum.
    Hayırlı olsun.
    Nazım Molu


  3. Unknown Says:

    Valla Eminem ne diyim, müthiş. En yakın zamanda bu tarifleri tek tek deneyip sana da bu konudaki yorumlarımı aktaracağım şekerim. NURCAN


  4. Nurcan ben de sabırsızlıkla yorumlarını bekliyorum.